مدیر فردا

قالب وبلاگ


مدیر فردا
مدیریت و اقتصاد 
Blog Previous
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مدیر ایرانی و آدرس modirirani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 5- بانک دولتی و غیر دولتی در نظام بانکداری ایران

     دانلود کتاب 

6- راهبردهای رفع موانع سرمایه گذاری و توسعه بخش خصوصی

نویسنده   کوروس صدیقی - امیر هوشنگ شهیدی           

   دانلود کتاب 

 

7-جهانی شدن اقتصاد از رویا تا واقعیت   

    دانلود کتاب 

نویسنده: محمدرضا مالک

توضیحات: جهانی‌شدن، زنجیره‌ای از دگرگونی‌هاست که عرصه‌های گوناگون فرهنگ، سیاست و اقتصاد کشورهای جهان را در بر گرفته و روابط متنوع و متقابلی میان واحدهای مستقل ملی برقرار می‌سازد. در این میان، بعد اقتصادی جهانی‌شدن، از آن رو که در نظام سرمایه‌داری، سیاست و فرهنگ تحت تأثیر مستقیم سیاست‌گزاری‌های اقتصادی هستند، اهمیت ویژه‌ای دارد. عوامل اصلی رویکرد نظام سرمایه‌داری به جهانی‌سازی اقتصاد را می‌توان انباشت سرمایه در غرب، اشباع بازار مصرف کشورهای صنعتی و شکست دولت‌های رفاهی برشمرد.

در مجموعه حاضر، ضمن بررسی پدیدة جهانی‌شدن اقتصاد و آثار مثبت و منفی آن، سیاست‌های پیش‌نهادی پیوستن ایران به جهانی‌سازی اقتصاد با توجه به دیدگاه اسلام دربارة تجارت، مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

تهیه و تنظیم: دنیای مقاله و پایان نامه http://emaghale.mihanblog.com

8- نقش خانواده در توسعه کارآفرینی      

          دانلود کتاب 

9- قوانین نوین اقتصادی در عصر شبکه ها   

        دانلود کتاب 

نویسنده: کوین کلی

 

10- کتاب صوتی روشهای تحقیقاتی در اقتصاد   

      دانلود کتاب 

11- ایدئولوژى و روش در علم اقتصاد

       دانلود کتاب 

نویسنده: همایون کاتوزیان

توضیحات: یکى از مقوله هاى با اهیت پیرامون علم اقتصاد، بحث هاى روش شناختى و همچنین موضوع تأثیر اندیشه هاى فلسفى و ارزشى در تئورى هاى این علم مى باشد. این مباحث چه از ناحیه روش هاى بررسى علمى و تفکیک آن ها از روش هاى غیر علمى، و چه از نظر نقش دیدگاه هاى فکرى مکاتب و نظام هاى مختلف اقتصادى، جایگاه برجسته اى را در ادبیات مربوط به این رشته به خود اختصاص داده است. نوشته اى که ترجمه اولین قسمت آن از نظر مى گذرد یکى از مجموعه هاى ارزشمند در این زمینه مى باشد. نویسنده که از اساتید معروف دانشگاه «کنت» (kent  ) در انگلستان مى باشد، از صاحب نظران ایرانى الاصل است که به ایران و ارزش هاى جامعه ایرانى بسیار پایبند است.(1) نویسنده با اعتقاد بر این که علم اقتصاد در شرایط و اوضاع و احوال فعلى دستخوش بحران مى باشد، ریشه بحران مذکور را به چارچوب و فلسفه اقتصادى، روش ها، تئورى ها و عقاید حاکم بر آن ها مرتبط دانسته، هر گونه راه حل در ارتباط با این بحران را نیز مبتنى بر این نگرش روش شناختى مى داند. و با دیدى نقادانه مرورى بر خاستگاه تئورى ها مى نماید.

 

12- خطابه علم اقتصاد    

          دانلود کتاب 

نویسنده: دونالد مک لاسکى

توضیحات: نوشتار حاضر (3) در قالب هشت بخش، به یکى از جدیدترین مطالب متدلوژى علم اقتصاد مى پردازد. نویسنده ابتدا خطابه را به عنوان یک مکالمه نظم وار مورد بحث قرار میدهد. سپس به روش شناسى رسمى در اقتصاد مى پردازد.

منسوخ شدن روش «مدرنیسم» و خطابه غیر رسمى در اقتصاد، مطالب بخش‌هاى بعدى است. ذکر ادبى بودن خطابه اقتصاد، استعارى بودن آن، ناعقلانى گرى بدیل مدرنیسم نیست و نیکى خطابه، بحث‌هاى پایانى را تشکیل مى دهند. (4)

 

13- دین و اقتصاد

      دانلود کتاب 

نویسنده: سید عباس موسویان

توضیحات: مطالعة نظام های اقتصادی نشان می دهد که شناخت درست آن ها بر شناخت دقیق مبانی فکری و فلسفی شکل دهندة آن ها متوقف است، و مهم ترین موضوع تأثیرگذار بر اهداف، اصول و چارچوب های نظام های اقتصادی، نگرش مکاتب گوناگون به بحث دین و قلمرو آن است.

نظریه پردازان سوسیالیسم با اعتقاد به فلسفة ماتریالیسم، خدا و دین را انکار کرده اند؛ در نتیجه، در طر احی نظام اقتصادی، جایگاهی برای آموزه های الاهی قائل نیستند. نظریه پردازان اقتصاد سرمایه داری با اعتقاد به فلسفة دئیسم، نقش خداوند را در خالقیت او منحصر کرده، آموزه های پیامبران را به حوزة اخلاق و معنویت مربوط دانستند؛ در نتیجه، آنان نیز در طر احی نظام سرمایه داری، نقشی برای دین و تعالیم الاهی قائل نشدند.

 

14- راهنمای سرمایه گذاری در منطقه آزاد کیش   

        دانلود کتاب 

نویسنده: سازمان منطقه آزاد کیش

 

15- کارآفرینی یک شغل است یا یک سبک زندگی 

       دانلود کتاب 

نویسنده: جلیل صمدآقائی

 

16- کار آفرینی زنان ایران؛ چالش ها، موانع و ابتکارها

   دانلود کتاب 

نویسنده: خانم صابر

 

17- بررسی تاثیر ساختار سنی جمعیت بر اندازه دولت و رشد اقتصادی در ایران  

نویسنده: رضا کیهانی حکمت           

    دانلود کتاب 

توضیحات: برگزیده هشتمین دوره جشنواره پایان نامه سال دانشجویی

تهیه و تنظیم: دنیای کتاب ،مقاله و پایان نامه http://emaghale.mihanblog.com

18- مفاهیم و کلیات کارآفرینی    

        دانلود کتاب 

نویسنده: اقدس السادات رضوی

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دانلود رایگان کتاب
[ شنبه 22 مهر 1391 ] [ 18:21 ] [ محسن محمدی ]

<< مطالب جدیدتر    ........   مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

هدف از راه اندازی این وب سایت کمک به دانشجویان و اساتید در رشته مدیریت می باشد . جهت بهتر شدن وبلاگ با ارسال مطالب علمی تان و نظریات خویش مارا خوشنود ساخته و ما را یاری نمائید قبلا از همکاری همه جانبه شما متشکریم. با تشکر: مدير وبلاگ محسن محمدی لیسانس مدیریت صنعتی و دانشجوی فوق لیسانس مدیریت بازرگانی گرایش مالی
Archive
Custom

   آی پی رایانه شما :